Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer Taivaloja - 29 oktober 2011 17:24

Hej bloggen nu har jag varit hemma hos mamma och duschat nu ska jag hem till pappa med Bojje och min storebror Johnny , vi ska äta tacos mumms vad gott, sen kanske det blir att jag kollar på film med Bojje.Ha en underbar Hallowen lördag.  

Trick or treat.

Av Jennifer Taivaloja - 28 oktober 2011 08:45

Hej bloggen jag har tyvär inte bloggat på länge för jag inte haft tid och så och igår skulle jag blogga men det hade hänt något med hemsidan.Just nu sitter jag med mina vänner i skolan, sen ska jag ha sång profil. Idag är det sista dagen i skolan sen är det LOV en hel vecka.  

Av Jennifer Taivaloja - 24 oktober 2011 14:50

Nu har jag kommit hem efter att jag har varit i skolan och haft NO vi slutade kl 14.20 idag.

Skolamten var god det var makaroner med köttbullar mumms.

Mina hundar har tagit bort stygnen idag.  

Av Jennifer Taivaloja - 23 oktober 2011 20:28

Nu sitter jag hemma jag har gjort läxor hela dagen och sen har jag varit med min lille bror Emil och delade ut tidningar.Idag åt vi tacos det var super duper gott mumms men nu ska jag kolla facebook lite sen ska jag sova för det är skola imorgon men imorgon börjar vi typ klockan 10 typ då måste jag göra SO men vi ses imorgon.  Emil min lille bror. (Gammal bild)

  Bilden jag tog igår.

Av Jennifer Taivaloja - 22 oktober 2011 23:46

God kväll,Nu är jag jätte trött och ska snart sova.Jag har jobbat från klockan 11 till klockan 5 eller 6 men ialla fall jag sålde typ alla tidningar idag och imorgon ska jag också jobba men jag vet inte om jag orkar med det.Men sen när jag kom hem så stack jag , mamma och Emil till hageby för att köpa lite lördags mys, sen kjom vi hem så mysade vi och sen kom Diana och Stephanie och frågade mig om jag vill följa med till MC och då gick vi dit jag köpte en paj och diana köpe en hambugare till mig men så har min dag varit godnatt.     Några bilder jag tog idag =)

Av Jennifer Taivaloja - 22 oktober 2011 11:10

God morgon, idag vaknade jag klockan 11 och nu sitter jag hemma hos Diana och Stephanie,jag ska snart dela ut tidningar sen när jag är klar med det så ska jag göra läxor.  

Av Jennifer Taivaloja - 21 oktober 2011 12:01

Idag var det jätte god mat i skolan det var pyttipanna med taco smak och vitlöksås.Sen gick jag , Eldina och Elmedina till Gustaf Adolfskolan för att hämta en bok.Men nu ska vi ha engelska sen SO sen så är det helg jippi men hejdå jag bloggar senare  

Av Jennifer Taivaloja - 20 oktober 2011 10:18

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket dom sista dagarna men jag ska försöka blogga mera nu asså jag typ har inte haft tid eftersom jag har tusentals läxor hehe det är jobbigt med läxor men just nu sitter jag med Elmedina och Eldina men nu ska jag till affären med Melanie hejdå ses sen =)

Presentation


Jennifer Taivaloja

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ska finnas med i bloggen?
 Videoinlägg
 Kläder
 Naglar
 Skor
 Skolan
 Vardagar
 Hemma
 Något annat?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love you


Ovido - Quiz & Flashcards