Alla inlägg under mars 2012

Av Jennifer Taivaloja - 31 mars 2012 10:22

God morgon alla läsare!


Jag har just varit ute med Bojje. Gud det är ju snö ute åååå ja blir så arg på vädret ibland men jaja.

Jag vaknade ungefär 09.40


Just nu äter jag frukost sen ska jag kolla på tv eller sitter vid datorn. Senare ska jag hem till mormor och fixa mig lite tills Steffis kalas. Jag har ingen present att ge henne så hon kommer få sin present senare typ på tisdag kanske eller något.


Men ni får ha en bra lördag så hörs vi PUSS!


Av Jennifer Taivaloja - 30 mars 2012 20:54

Hej kära läsare!


Hur mår ni?

Jag mår bra.


Ja nu ligger jag i min säng och ska kolla på film med min lilla Bojje <3 plus Ben&Jerrys och päron loka mumms. hihi

Men annars ska jag bara ta det lungt och så men imorgon blir det kalas som sagt. Jag har inte så mycket att säga.

Men vi får höras PUSS!


Här kommer en bild på min hamster Stampe! <3

 


Av Jennifer Taivaloja - 30 mars 2012 15:01

Hej kära läsare!


Hur mår ni?

Jag mår bra.


Idag har skolan varit bra, asså då menar jag det hehe. Men på måndag så kör vi IFK Norrköping, så alla IFK älskare ta er till Nya parken den 2 april klockan 19.00 Så kör vi gärnet och ska fan krossa Helsingborgs IF.


Men imorgon ska jag inte göra så mycket. Jag ska till Stephanies kalas klockan 16.00 och så så ja.

Senare ska jag till pappa<3


Men ni får ha det så bra så hörs vi PUSS!


Jag bjuder på två bilder på Kira, för att jag sakanr henne så sjukt mycket <3

   

Kira! <3


Av Jennifer Taivaloja - 27 mars 2012 21:14

Hej alla kära läsare!


Asså jag vet att jag inte brukar blogga så ofta men ni får vänja er eftersom jag inte har tid men jaja.

Idag har jag varit med mamma i ''Lager 157'' mamma köpte en jacke för 400 kr sen tre linnen för 100 kr sen en hood tröja som kostade 150 kr och ett par byxor för 200 kr. Idag i skolan så hade vi idrott och vi körde halva lektionen fotboll sen den andra halv så körde vi spökboll.


Sen så glömde jag min mobil i mitt skåp i skolan så ja där ligger den liksom och jag saknar den super mycket. :(

Nej haha men jag klarar mig i 1 dag liksom. Imorgon börjar jag klockan 9 och ska ha modersmål direkt ja vi kanske ska kolla på film så det är bra.


Men ni får ha det så bra så hörs vi PUSS!




   

   

Av Jennifer Taivaloja - 20 mars 2012 13:57

Hej alla läsare!


Hur mår ni?

Jag mår bra.



Just nu sitter jag i korridoren med dom bästa tjejerna. Men vi ska ha svenska om en stund, vi skulle ha spanska 13.10 men det blev ingen så vi fick lite rast hihi.

Igår åkte syrran och Tobbe till sin nya lägenhet och denna vecka ska jag få hennes rum hihi. Men annars ska jag inte göra något idag kanske bara vara hemma och ta det lugnt.


Vi får höras imorgon PUSS!

Av Jennifer Taivaloja - 18 mars 2012 16:09

''Inte en dag utan längtan

inte en tanke utan saknad

Vi minns den dagen som igår

Den dagen vi inte förstår''

Av Jennifer Taivaloja - 18 mars 2012 15:29

Hej kära läsare!


Hur mår ni?

Jag mår jätte bra hihi.


Idag vaknade jag lite sisådär först vaknade jag av alarmet som gick när klockan var 5 asså herregud så jag stängde av den och så började den pippa igen efter 10 minuter ååå gud asåå så jag var tvungen att stänga av den igen och så höll det på sådär till klockan 6. Sen så gick Bojje ut med pappa medans jag sov sen när Bojje kom så sov jag och han ååå så skönt att hålla i min bebeis hihi men sen så vakande jag vid 8 så då bestämmde jag mig för att gå upp vid 9 men jag vaknade vid 10 hehe.


Sen när klockan va 11 så stack jag till mormor med Bojje för det är söndag och på söndagar klockan 13.00 så går jag och tränar och idag gick jag med Diana hihihi det var jätte roligt men jobbig.


Så vi tränade från klockan 13.00 till 14.00 så en hel timme, jag måste bara säga starkt jobbat alla som var med och tränade idag ni var jätte duktiga =)


Men just nu är jag hemma hos pappa och har precis ätit mat, det blev spaggeti med köttfärssås mumms.

Just nu ligger och på min underbara säng och vilar med Bojje OCH Princess hihi så skönt. Men om en stund ska jag till mamma jag väntar bara på att Johnny ska komma och hämta mig.


Men ni får ha det så bra så ses vi någon gång i veckan PUSS!



   


 


Nu är helgen slut och jag bjuder på tre bilder som jag tog på Bojje.

Presentation


Jennifer Taivaloja

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ska finnas med i bloggen?
 Videoinlägg
 Kläder
 Naglar
 Skor
 Skolan
 Vardagar
 Hemma
 Något annat?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love you


Ovido - Quiz & Flashcards