Alla inlägg under december 2011

Av Jennifer Taivaloja - 30 december 2011 13:27

Tja tja bloggen idag är det fredag!  

Imorgon är det ett nytt år! 2012  

Idag ska jag med mamma och johnny åka till rusta och köpa raketer och tomtebloss, sen ska jag inte göra så mycket än att vara hemma. Jag ska också ducsha och sen ska jag platta håret och välja kläder tills imorgon.


Idag bjuder jag på en låt.

 

Av Jennifer Taivaloja - 28 december 2011 00:27

Tja tja bloggen jag har tyvär inte bloggat eftersom det har varit jul och jag har vart med familjen och så men jag gör ett litet inlägg nu när jag har tid.


Några bilder från helgen hos kusinerna när vi firade jul där från fredagen till lördagen.

Den här bilden är när vi åker till Vingåker.

 


       


Julklapparna.


   



118 800


     

Av Jennifer Taivaloja - 21 december 2011 20:52

Tja tja bloggen idag har jag gjort klart min ram iskolan det kommer en bild på den sen, men det är ju sista dagen i skolan imorgon och vi börjar kl 09.45 och slutar ca kl 12.00 sen är det bara att gå hem och ha LOV!


Imorgon efter skolan ska jag med Diana och julhandla lite julkalappar till familjen och så.

Vi får höras imorgon =)  Puss puss.




Min ram.

 


Ett kort jag tog nyss ;)

 

Av Jennifer Taivaloja - 20 december 2011 19:52

Tja tja bloggen nu har jag varit på stan med mamma och Johnny vi julhandlade lite men sen på torsdag den dagen vi slutar skolan så ska jag gå och julhandla lite julklappar till familjen men ialla fall så har inte jag så mycket att säga men vi får höras imorgon

puss puss ;)



 

Jag saknar dig så sjukt mycket babe hoppas du har det. Min finaste bästa vän love you <3

Av Jennifer Taivaloja - 20 december 2011 13:05

Tja tja bloggen förlåt om jag inte har skrivit på länge men eftersom det snart är jul så ska jag ändå passa på att skriva innan dess men just nu sitter jag i skolan och ska snart ha spanska och sen på torsdag slutar jag skolan sen är det LOV.....!

Men vi ses senare puss puss.

Av Jennifer Taivaloja - 11 december 2011 13:39

Tjenare bloggaen just nu ska jag städa innana mamma kommer hem från jobbet och sen så ska jag äta mat oc så kommer pappa hem till mormor han ska äta där så det blir roligt men sen så ska jag inte göra så mycket men vi får höras senare puss.


Av Jennifer Taivaloja - 10 december 2011 21:14

Tja bloggen idag har vi bakat lussekatter och dom vart jätte goda.Sen har jag inte gjort så mycket faktiskt men fortsätt att ha en trevlig helg så ses vi imorgon.

Mumms.....

     




Några bilder jag tog nyss...

     




Och så bjuder jag på en låt.....

Av Jennifer Taivaloja - 9 december 2011 10:59

Nu sitter vi och har svenska vi har haft fyra prov.

Igår gick jag på stan med Diana, Stephanie och Julia vi träffade jultomten hehe och fick en julklapp sen kollade vi på Chris Medina i Linden.


  Julia, Steffi och Diana

Presentation


Jennifer Taivaloja

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ska finnas med i bloggen?
 Videoinlägg
 Kläder
 Naglar
 Skor
 Skolan
 Vardagar
 Hemma
 Något annat?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love you


Ovido - Quiz & Flashcards