Alla inlägg under februari 2012

Av Jennifer Taivaloja - 28 februari 2012 19:03

Hej kära läsare!


Idag har jag inte gjort så mycket har varit i skolan och så.

Vi hade idrott och hade Pierre hihi BÄSTA killen yaoo, vi slutade skolan vid 15.00

Men dagen har faktiskt varit bra.


Har ni sett att jag har ändrat design?? var den fin kommentera i såfall


Men imorgon börjar jag klockan 09.00 då blire spanska direkt på morgonen.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra imorgon men vi får se men nu ska jag dra ut med syrran och gå en promenad med hundarna.



Vännerna betyder allt!

       

Av Jennifer Taivaloja - 26 februari 2012 20:42

Hej.


jaha då är sportlovet slut och det är skola imorgon men om man ska tänka posetivt så är det faktiskt roligt att gå till skolan eftersom man träffar sina underbaraste vännerna.


Vi börjar klockan 09.50 istället för 08.30 då får man ju sova längre också hihi.


Men just nu är jag hemma hos Diana och Steffi ska snart dra hem och fixsa sakerna tills imorgon sen så ska jag sova hihi men då får vi höras imorgon PUSS!



Av Jennifer Taivaloja - 26 februari 2012 17:52

Smärta!


Jag orkar inte känna så här.

Jag orkar verkligen inte.

Smärta.

Ordet heter smärta.

Den tär i mig.

Smärtan.

Ända från tårna ut i varenda jävla fingertopp.

Ont gör det.

Men det är därför det kallas smärta.

Fuck it.

Orkar inte med den här jävla smärtan längre.

Orkar inte hålla huvudet ovanför ytan.

Jag lägger all min energi på att hålla mig vid liv.

Hålla mig vid liv med mina falska leenden och bortförklaringar.

Av Jennifer Taivaloja - 24 februari 2012 17:42

Hej!



Nu har jag fått internet igen och ska börja blogga igen hihi.


Nu har jag tagit lite bilder på mig och Emil och jag blev ganska nöjd med dom.

Var på Östertull vid 1 för att ta den där sprutan för livmoderhalscancer det gjorde inte jätte ont men ont gjorde det.

Måndag till onsdag har gått på lovskola med dom bästa tjejerna <3

Men nu gäller det att njuta av sportlovet och sova länge.


Här kommer lite bilder jag tog....


 

 

Av Jennifer Taivaloja - 16 februari 2012 17:14

Hej bloggen!


Idag har åkte jag ambulans och det var inte alls roligt.


Det började så här:

Min klass hade idrott och vi körde någon slags fotboll sen helst plötsligt började jag bli yr och snurrig så jag gick ocg ställde mig vid en vägg sen så började jag få ont när jag andades så jag började få svårt att andas så jag stack ner till omklädningsrummmet men när jag gick ner så blev det bara värre så jag la mig på en av bänkarna som låg där och efter 5-10 minuter så kom dom andra tjejerna in dit och frågade mig hur jag mådde sen så gick dom och hämta Jakob (idrottslärare) sen kom vaktmästaren och medans han kom så ringde Jakob till ambulansen då kom min mentor.

Jag fick veta att jag har en inflamation i bröstet men det är inte alls farligt. Men nu mår jag bra.



Nu har jag tänkt på att sluta blogga men också ta en liten paus från bloggandet och det blir nog att ta en paus från bloggandet.

Av Jennifer Taivaloja - 3 februari 2012 19:16

Hej!



Idag har jag inte gjort så mycket men igår träffade jag Abbas Hassan<3 målvakten i IFK Norrköping hihi och jag fick hans auotograf gud vad glad jag vart hihi :)


Bilder från igår.

 



Bilder från idag.

  Wilma i klassrummet




ME!

     

Av Jennifer Taivaloja - 1 februari 2012 17:52

Tog en liten paus från bloggandet en tag men nu är jag tillbaka och ska börja blogga igen men idag har dagen varit perfekt haha BÄSTA skoldagen det kommer lite bilder sen men annars har jag inte gjort så mycket idag men vi får höras imorgon! PUSS!




Här kommer lite bilder.

         


Love you Nathalie du är BÄST!

Presentation


Jennifer Taivaloja

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ska finnas med i bloggen?
 Videoinlägg
 Kläder
 Naglar
 Skor
 Skolan
 Vardagar
 Hemma
 Något annat?

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love you


Ovido - Quiz & Flashcards