Alla inlägg under november 2011

Av Jennifer Taivaloja - 30 november 2011 22:04

Hej igen bloggen idag har jag varit i sklan första dagen på den här veckan eftersom jag har haft feber men det var roligt vi hade slöjd och no och så slutade vi kl 13.53 ungefär och sen så satt jag kvar med Elmedina och Eldina i skolan och chillade lite hehe men sen så stack jag och elme på stan och gick och kollade lite men det blev tyvär inga bilder men imorgon ska jag på stan igen med Diana och Steffi för att kolla lite och jag måste komma på vad jag ska köpa till familjen i jul hehe så aa så här har min dag varit och imorgon är det idrott hehe.

Ska sova nu godnatt mina älsklingar =)


Här kommer några bilder som jag tog nyss =)

     

Av Jennifer Taivaloja - 30 november 2011 13:32

Tja bloggen jag har inte bloggat på länge men just nu är jag i skolan med Coco och Zuzu och chilar och lyssnar på musik men jag bloggar senare.

Av Jennifer Taivaloja - 26 november 2011 17:30

Tja bloggen idag orkar inte jag blogga efter som jag är sjuk men jag gör det ialla fall. Jag har suttit hemma i pyjamas och inte gjort något.

Jag har jätte ont i halsen och sen så orkar jag inte göra något.Men vi ses imorgon och hoppas jag blir bättre då =)


     

Av Jennifer Taivaloja - 25 november 2011 23:50

Hej bloggen idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara varit hemma och tittade lite på tv och sen har ja ont i halsen också inte så roligt, så jag gick till apoteket och köpte halstabletter.Idag fick jag veta att pappas kompis dog och att min kusin Simon inte tål hundar och det är en 5 på allergi mot hundar och det som är tråkigt är att jag har hundar och vi kan typ inte hälsa på dom så ofta längre =(  inte så rolig dag.


Hlstabletterna jag köpte på apoteket.

   



   

Jag har inte glömt dig,jag har bara lärt mig att leva utan dig.


Även om man saknar någon som inte finns i livet så vill man inte visa det för någon, man går runt och är glad fast man är ledsen.

Av Jennifer Taivaloja - 24 november 2011 13:20

Godmorgon idag är jag ledig från skolan yes hehe men jag ska till biblioteket och lämna tillbaka ett par böcker och sen halv 5 så ska jag kolla synen.Men jag får berätta mer om det senare nu ska jag städa sen ska jag vara med Stephanie och Diana.

Bjuder på en sjukt bra låt.

Av Jennifer Taivaloja - 22 november 2011 20:24

Hej bloggen igår kunde jag inte blogga för att jag inte hade tid men idag har dagen varit sådär min bästa vän Diana åkte ambulans, hon fick fel mat och inte kunde andas.Men imorgon måste man ta med 10 saker till spanskan och jag ska ta med mig några foton och så men just nu sitter jag och har tråkigt och väntar tills mamma kommer hem hon kommer kl 21.00 men ska kolla på tv och äta några mackor nu.Vi ses =)


Jag älskar dig diana mest av allt.Bästisar genom allt

     

Jag älskar dig mest av allt Diana!


 

Falska vänner tror att jag är glad fast jag är ledsen men äkta vänner ser att jag är ledsen när jag skrattar.

Av Jennifer Taivaloja - 20 november 2011 21:03

Hej bloggen tyvär har jag inte haft tid med att blogga för att jag har varit med min familj och vi kollade på film sen i fredags så var det skolfest i skolan för års 7-9 jag gick med Eldina och när vi kom dit så var vi med Alice, Lisa och William vi hade hur kul som helst det var världens bästa fest.Imorgon är det skola och jag börjar jag kl 8.50 jag ska snart kolla på the walking dead.



Några bilder från i fredags. i skolan

     


Här kommer några bilder jag tog innan jag gick på skolfesten.

       

Även om du hatar mig så kommer jag att älska dig

Av Jennifer Taivaloja - 17 november 2011 19:29

Hej bloggen idag har jag inte gjort så mycket jag har bara varit i skolan och varit med vänner och så och idag fick vi ett brev om vi har nått målen om alla ämnen i skolan.Sen kom jag hem åt mat och så satt och kollade på tv så nu sitter jag hemma hos Diana och Stephanie och bloggar lite och sen ska jag hem och kanske kolla lite på tv och sen sova.


Här komer några gamla bilder.

     


Mina vänner finns för mig om det är något och dom ska också veta att jag finns för dom <3 

Presentation


Jennifer Taivaloja

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ska finnas med i bloggen?
 Videoinlägg
 Kläder
 Naglar
 Skor
 Skolan
 Vardagar
 Hemma
 Något annat?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

I love you


Ovido - Quiz & Flashcards